Vaak gestelde vragen met hun antwoord
Wat zijn de betaalmogelijkheden op de website?
- Bancontact
- KBC/CBC betaalknop
- Belfius betaalknop
- Bankoverschrijving (Betaal uw bestelling vooraf)
- Overschrijving na factuur
- Creditcard
- IDeal
Ik wil met een cadeaubon betalen, wat nu?
Voorlopig is het enkel mogelijk om met een cadeaubon in een fysieke showrooms te betalen.
We werken eraan zodat dit binnenkort ook online mogelijk is.
Wat zijn de betaalmogelijkheden in de showrooms?
In de showrooms betaalt u met Bancontact. Betalen met Visa, Mastercard, ... is niet mogelijk.
Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?
Uw factuur wordt gegenereerd en verzonden metéén na het inpakken / verzenden van uw bestelling.
- Hebben wij uw (geldig) e-mail adres dan ontvangt u de factuur automatisch in uw e-mailbox. Deze factuur ontvangt u vóór de goederen.
- In het andere geval ontvangt u de factuur per post.
Wanneer ontvang ik een credit nota?
Een creditnota is een ‘negatieve factuur’. Het betreft geld dat u van ons terug moet krijgen (of in mindering brengt bij het betalen van een factuur).
- Bijvoorbeeld wanneer u goederen naar ons terugstuurt (enkel mogelijk na aanvraag voor terugsturen en akkoord van onze klantendienst).
- Wanneer dit om een specifieke reden met u overeengekomen is.
Wat als ik mijn factuur niet meer terug vind?
In dat geval vraagt u eenvoudigweg een duplicaat op via finance@gymna.be of via 089/510 557.
Waarom heb ik een betalingsherinnering gekregen?
U ontvangt een betalingsherinnering wanneer een factuur niet - of niet volledig - betaald is tegen de vervaldatum.
- Hebt u vragen over uw betalingsherinnering of is er iets niet in orde waardoor u de betaling van uw factuur uitstelt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze financiële dienst via finance@gymna.be of via 089/510 557.
Waarom heb ik een brief van een incassobureau gekregen?
Indien er meermaals geen gehoor werd gegeven aan een betalingsherinnering wordt er automatisch een incassobureau ingeschakeld.