Barthels is synoniem voor kwaliteit, toch is het zo dat er bij elk mechanisch of elektronisch apparaat een panne kan optreden. In dat geval staan onze 3 hoog opgeleide techniekers voor u klaar.
Een vraag? Kijk eerst even of het antwoord bij de 'Q&A' staat.
WAT DOEN IN GEVAL VAN PANNE?
1. U meldt de panne via onderstaand invulformulier 'herstel aanvraag'
OF u meldt de panne bij onze klantendienst via 
089/510 550
 of info@gymna-barthels.be.   
Bereikbaar op werkdagen, tijdens de kantooruren MA-DO 9u00 - 17u00 en VRIJ 9u00 - 16u00.
2. U meldt de keuze van depannage-formule: Filiaal (Diepenbeek, Gent of Zaventem), Post of Home.
3 KEUZE VAN DEPANNAGE FORMULE
                                                                1. Filiaal
- U brengt uw defect apparaat mét toebehoren binnen in één van onze 3 filialen.
 - Uw apparaat blijft ter plaatse in ons herstelatelier.
 - U wordt verwittigd zodra het apparaat hersteld is en u het kan ophalen.
 - Voordeel: u betaalt geen verplaatsingsforfait.
 
                                                                2. Post Diepenbeek
                        - U stuurt uw defect apparaat - mét toebehoren + een beschrijving van het defect en uw gegevens via de post naar:
 - Barthels - Hersteldienst Groeningenweg 19 3590 Diepenbeek.
 - Zorgt u er aub voor dat uw apparaat goed beschermd en verpakt is.
 - Onze medewerkers verwittigen u wanneer het herstelde apparaat naar u wordt teruggestuurd (met pakjesdienst GLS).
 
                                                                3. Home
- Onze gespecialiseerde technieker verplaatst zich - na afspraak - naar uw adres.
 - Een herstelling kan meestal perfect bij u plaatsvinden
 - Onze techniekers hebben een voorraad van de meest frequente wisselstukken in de wagen.
 - Goed om te weten is dat hier - voor gans België - een vaste verplaatsingsforfait geldt.
 
Panne melden? Vul het onderstaande formulier in. Wij helpen u graag uit de nood!
Vergeet uw depanage formule niet te vermelden: Filiaal (Diepenbeek, Gent of Zaventem), Post of Home.